Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B

 

 

W związku z planami rozwoju Serwisu Regionalnego Centrum Serwisowego,  podjęliśmy decyzję o wdrożeniu nowej aplikacji która ułatwi nam i naszym Kontrahentom wykonywaną pracę, usprawni wzajemną komunikację oraz podniesie jakość wykonywanych usług.

Poszukujemy więc wykonawcy tej aplikacji.

Zainteresowanych współtworzeniem/wykonaniem tej aplikacji prosimy o zgłoszenia.

Prosimy o przedstawienie kosztu stworzenia od podstaw aplikacji/platformy ERP II  pod kątem szeroko rozumianego serwisu komputerowego oraz outsourcingu.

Wiemy że na cenę składa się i ma wpływ wiele elementów – ogólnie przedstawiamy nasze wymagania poniżej.

 

Założenia:

Platforma ma zarządzać przedsiębiorstwem  na każdym kroku jego działania – od księgowości poprzez przyjmowanie zleceń, pełną ich historię, zarządzanie logistyką sprzętu zastępczego, bazą magazynową części zamiennych.

E-faktury, dostęp poprzez urządzenia mobilne (smartfony, telefony, tablety), zarządzanie księgowością, kadry, wysyłka informacji o zgłoszeniu na sms i e-mail,

 

Moduły przewidywane:

Moduł obsługi zamówień
Moduł magazynowy
Moduł bazy alokacji sprzętu zastępczego
Moduł elektronicznej wymiany danych EDI  (w tym auto-sms, e-mail)
Moduł serwisowy
Aplikacja dostępowa
Front-end web
Moduł księgowo-kadrowy

 

Oczywiście także wdrożenie, instalacja i później opieka.

 

Do tego interesuje nas:

 

Szkolenie z obsługi platformy  – dla pracowników
Szkolenie zdalne z obsługi platformy – dla partnerów
Konfiguracja, zarządzanie i utrzymanie Windows Server 2008 R2 Server

 

Oferty prosimy składać do 31.10.2012 w siedzibie RCS  przy ul. Zabrzańskiej 17 w Rudzie  Śląskiej.

 

Kryterium wyboru wykonawcy – 100% – cena.