google maps, reklama w google maps

 

„Jeśli czegoś nie ma w Google to znaczy, że to nie istnieje.”
powiedział kiedyś Bill Gates…

 

 

               Kilka lat temu polscy internauci otrzymali nowe narzędzie oparte na Mapach Google – Centrum Firm Lokalnych – inaczej, „po naszemu” – Mapy Google:)

 

Mapy Google służą do szybkiego wyszukiwania wskazówek dojazdu oraz adresów.

Szybko okazało się jednak,  że jest to doskonałe narzędzie reklamowe. Niestety nie wszyscy potrafią je wykorzystać.

Niektórzy nie wiedzą że istnieje. Inni tworzą  ciągle nowe mapy – ale te nie są wyświetlane w wynikach wyszukiwania lub są kasowane przez administratorów Google…

 

Poza podaniem nazwy firmy i adresu właściciele firm mogą dodawać: godziny otwarcia, zakres usług, formy płatności, zdjęcia oraz filmy reklamowe. Co więcej można dodawać te dane wielokrotnie i na różne sposoby co powoduje  że przy minimalnym poświęceniu czasu, potencjalny klient dociera do nas już na pierwszej stronie wyszukiwarki.

 

 

Dlaczego warto umieścić swoją firmę na Mapach?

Jest to produkt całkowicie darmowy, właściciel wpisu nie płaci za wyświetlenia, ani za kliknięcia.
Ponadto dla zapytań lokalnych, takich jak na przykład „Serwis telefonów Zabrze”, „Taxi Racibórz”,   czy „serwis laptopów Katowice”,  Mapy stały się stałym elementem wyników wyszukiwania.

Jest to zatem doskonałe rozwiązanie dla małych firm, których nie stać ani na pozycjonowanie, ani na reklamę przez linki sponsorowane.

Co więcej – dla lokalnych zapytań mapy zawsze są  umieszczane przed wynikami organicznymi czyli stronami Państwa konkurencji które ponoszą  wysokie często koszty pozycjonowania własnych stron.

 

Nasi specjaliści przeprowadzą analizę działalności Państwa firmy i wykorzystując dostępne informacje zamieszczą dla Państwa odpowiednio skonstruowane reklamy tak, aby przyniosły one spodziewany efekt marketingowy jednocześnie nie powodując „zbanowania” Państwa stron przez wyszukiwarkę.