Twoja strona na pierwszym miejscu – reklama w Adwords.

 

Prawda w liczbach:

 

–         85% internautów poszukuje produktów i usług przez wyszukiwarki,

–         92 % internautów uważa prezentowane informacje za rzetelne i obiektywne

–         96% polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google,

–         90% kliknięć przypada na pierwszą stronę wyników wyszukiwania,

–         wydatki polskich firm na reklamę w wyszukiwarkach wzrastają średnio o 40% rocznie.

 
Wyobraź sobie, że Twoja reklama będzie się pojawiać obok reklam potentatów, Konkurentów  w Twojej branży, może nawet powyżej ich reklamy i wcale nie zapłacisz za nią ogromnych pieniędzy. Czy nie o to Ci chodzi by Twoja marka, znak firmowy, produkt czy usługa były na równi z innymi  rozpoznawalne?

Reklama internetowa, oto recepta na pewny sukces.

Wyobraź sobie teraz, że możesz decydować kiedy i gdzie w internecie emitowana jest Twoja reklama!

Możesz określić precyzyjnie –  w jakich godzinach i w jakich miastach, województwach czy krajach internauci widzą Twoją reklamę.

Możesz nawet określić wiek czy płeć odbiorców!

Określasz konkretne słowa klucze czy całe frazy na które reklama ma się aktywować i to nie losowo ale za każdym razem na określonej pozycji!

 

To jest możliwe z Google.

 

Trzy proste kroki, aby szybko i skutecznie zaistnieć w Google.

1.      Decydujesz się na internetową kampanię reklamową w Google.

2.      Kontaktujesz się z naszym specjalistą.

  1. Tworzymy  kampanię reklamową zgodnie z Twoim zamówieniem.

Uruchomiona internetowa kampania reklamowa w Google jest przez nas nadzorowana, aktualizowana i optymalizowana w trakcie jej trwania.

Po określonym okresie testowym TY decydujesz w którym kierunku pójdziemy dalej.

Decyzja należy do Ciebie.

 

Niektórzy klienci  pytają czy nie lepiej zastosować tzw. pozycjonowanie, które jest tańsze?

 

Otóż, wbrew pozorom reklama płatna zwana linkami sponsorowanymi wcale nie jest ani droższa od pozycjonowania ani tym bardziej – mniej efektywna.

Pozycjonowanie to  usługa firm zewnętrznych polegająca często  na takich działaniach, które sztucznie „podnoszą” daną witrynę w wynikach wyszukiwania.

 

Naszymi stałymi klientami są ludzie których strony www zostały zablokowane przez Google na skutek pracy „specjalistów”  od pozycjonowania lub których strony wyświetlały się na tysiące różnych sposobów ale nie przekładało się to na zysk.

 

Nie ma standardowej stawki za  pozycjonowaną frazę, cena jest zależna od popularności danego słowa i konkurencji  i waha się w granicach od 100 zł do nawet 400zł i zwykle jest to opłata miesięczna. Najlepsze wyniki w pozycjonowaniu można osiągnąć dla zestawu tylko kilku słów kluczowych.

 

Co więcej – dla fraz regionalnych pozycja w wynikach organicznych jest niby pierwsza, druga, trzecia ale w rzeczywistości wyświetla się dopiero po linkach sponsorowanych i po mapach Google (dla fraz lokalnych) a więc reasumując – często płacimy jak za miejsce drugie a realnie jesteście Państwo na siódmym czy ósmym miejscu…

 

Zastosowanie linków sponsorowanych to natychmiastowy efekt w postaci konkretnej reklamy akceptowanej przez internautów.

Jest to jednocześnie największy plus i przewaga tej formy reklamy nad innymi.

 

Pozycjonowanie w porównaniu do linków sponsorowanych wymaga ogromnych nakładów czasowych. Jeśli chodzi o czas kwalifikowania witryny to okres oczekiwania na rezultaty może wynieść czasami nawet 2 miesiące, przy czym rezultaty nigdy nie są pewne.
W przypadku słów kluczowych bardzo popularnych, czas oczekiwania na wyniki w pozycjonowaniu może wynieść nawet pół roku.

Czy wyobrażacie sobie Państwo że będziecie w ten sposób reklamować swój produkt który na rynek wchodzi jednorazowo, na krótki czas lub okresowo?

 

>>> Następny wątek:   Serwis lenovo